DOLAR 32,5038 0.08%

ABONE OL
HMH Construction
Realtor Global

Bir dönem Alanya Tanıtım Vakfı (ALTAV) Başkan Yardımcısı da olan turizmci Şükrü Cimrin, Obagöl’de ortağı olduğu Sun Prime C-Lounge Hotel’den çok, Alanya’nın tanıtımı için çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Alanya’nın yurt içi ve yurtdışında etkin tanıtımı için pandemi sürecinde de çalışmalarını yoğunlaştıran Cimrin, Rusya’da yaşayan sosyal medya fenomeni Angelina Prikhodko’nun kendisiyle iletişime geçip “Alanya’nın tanıtımını yapmak istiyorum” sözleri üzerine Alanya’ya davet etti.

Özellikle Instagram paylaşımları binlerce beğeni ve yorum alan, Instagram’da “angie_prikhodko” ismini kullanan Angelina, neden Alanya’yı tercih ettiğini Büyük Alanya’ya anlattı. 30 yaşında olduğunu ve uzun süredir bloggerlık yaptığını söyleyen Angelina, “Daha önce Alanya’ya 4 kez gelmiştim, bu 5. gelişim. Alanya’da tatil yapmak ve buradaki bir oteli tatil yaparken tanıtmak istedim. booking.com ve bazı turizm sitelerinde ‘Alanya’, ‘5 yıldızlı otel’ yazıp incelemeye başladım. Karşıma çıkan Sun Prime C-Lounge Hotel’den çok etkilendim ve hemen iletişime geçtim” dedi.

Otelin sahibi Şükrü Cimrin’le iletişim kurduğunu, Cimrin’in, “Sizi araştıralım, paylaşımlarınızı inceleyelim. Dönüş yapalım” dediğini söyleyen Angelina, “Meğer Şükrü Bey aynı zamanda Alanya’da tanıtım vakfının da bir parçasıymış. Güzel bir tesadüf oldu ve kısa sürede dönüş yaptılar. Bunun üzerine Alanya’ya geldik ve hemen tanıtım çalışmalarımıza başladık. Şükrü Bey bizden özel bir ricada bulundu. ‘Otelden ziyade Alanya’yı tanıtmanızı istiyoruz’ dedi. Biz de başta Damlataş Plajı, Alanya Kalesi, Dimçayı ve yaylalar olmak üzere pek çok tarihi ve turistik yöreyi ziyaret edip fotoğraf ve video kaydı aldık” dedi.

Rusya’nın başkenti Moskova’da yaşadığını, kendisine otel, şehir, marka tanıtımı için her gün onlarca teklif geldiğini ancak kabul etmesi için teklif gelen yerlerin bazı kriterler taşıması gerektiğini söyleyen Angelina Prikhodko, “Alanya’daki tanıtım çalışmalarına başlayınca direkt mesajdan (DM) her gün yüzlerce soru gelmeye başladı. Alanya’yı, gezilip görülecek yerleri soruyorlar, ben de fırsat buldukça yanıtlıyorum. Alanya çok güzel bir şehir. Ben büyük şehirlerde doğdum, yaşadım. Alanya bana göre çok güzel bir sahil kasabası. Türkiye’de yaşamayı çok isterim ama öncelikle birkaç yıl İstanbul’da bulunmak isterim. Daha sonra ise Türkiye’de yaşayacağım tek yer Alanya olur. Çünkü insanları çok sıcak kanlı, cana yakın” diye konuştu.

Özkaya Sigorta

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.